Jump to content
  • Join our community

    Sign-up for free and join our friendly community to chat and share all things R/C!

What did the postie bring you today?


53HRA

Recommended Posts

26 minutes ago, tomr said:

Very nice mate! Ooooh and it’s in black on the box art 😁

Yep its black on the box art !!!!

And guess what colour its gonna be ???

 

 

 

 

Yep black lol 😆 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Jack Reacher said:

If thats corerc metallic red you might not be happy with it, do a test spray before doing shell.....remember my first jconcepts shell on FS?

 

2 minutes ago, .AJ. said:

Jack is onto something, I tried the Core Rc metallic red and it was horrible 

Argh crap ! What’s it like? Is it one of those that comes out pink? 
I’ll test it firs, cheers fellas ….why didn’t I just buy Tamiya 🤣

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, tomr said:

 

Argh crap ! What’s it like? Is it one of those that comes out pink? 
I’ll test it firs, cheers fellas ….why didn’t I just buy Tamiya 🤣

Mine came out kinda orange and it was backed with black, the Fire red would of been a better bet

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

It needs backing with a bright red, I only had white at the time and it came out a weird pink 🤣🤣🤣 

 

Definitely do some test sprays before committing 👍 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jack Reacher said:

FS racing scx 10 with core RC Metallic red  @tomr funny thing i still have this shell

Capture.JPG

I see what you mean mate it doesn’t look bad but it’s definitely not the colour I’m after 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 19/03/2022 at 08:50, .AJ. said:

Jack is onto something, I tried the Core Rc metallic red and it was horrible 

The corerc paints in general aren't amazing. Still can't beat tamiya stuff. 

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, James.S said:

@billyb_imp That is very nicely packaged! Looks like an awesome bit of kit mate  :good:


A pretty heavy bit of kit too, not sure mu workbench will like it with this and the excavator and dump truck when I have them as well 😂

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Trunkle said:

Today i took delivery of a Hobbywing 1080 quicrun crawler esc and a skyrcT100 charger. Soon i hope to take delivery of the leads required to connect my batteries to it as i forgot to add them to my initial order🤦‍♂️

You arnt only to do that mate :rofl:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...